GYVENIMAS MARGAS

Visos kategorijos
Kėdainietis Valdas susidūrė su nemalonia situacija. Nusipirkęs galimai brokuotą skalbimo mašiną parduotuvėje „Avitela“, vėliau du mėnesius bandė atgauti pinigus.  / BNS (Eriko Ovčarenko) nuotr.

Pinigus grąžino po žurnalistų įsikišimo

Eglė KUKTIENĖ - 10:51 Gruodžio 21d. 2020

Pirkdami prekes iš patikimų prekybos vietų, įsigydami papildomą garantiją viliamės, kad tai apsaugos mus nuo nemalonių patirčių įrangai sugedus. Pirkėjas viliasi atsakingo įmonės elgesio, kliento lūkesčių pateisinimo.

Žinoma, tokiu atveju, jei klientas pats nėra kaltas. Vis dėlto panašu, kad pirkėjas neretai turi žinoti gana nemažai apie savo teises ir pareigas, ir savo pretenzijas ir norus nepamiršti užfiksuoti raštu. Pasirodo, bendražmogiško elgesio iš prekybininkų tikėtis galima ne visuomet.

Sugedo pirmojo skalbimo metu

Iš „Avitelos“ skalbimo mašiną dar spalio 12-ąją pirkęs kraštietis Valdas D. pasakojo, kad parsivežę naują įrangą namo, viską darė kaip surašyta instrukcijose. O nusprendus išskalbti pirmąją partiją rūbų – iš mašinos ėmė kamuoliais virsti dūmai.

„Pirmasis skalbimas, kaip reikalauja instrukcijos – su pora litrų vandens, tuščia mašina buvo prasukta. Viską dariau pagal nurodymus.

Vėliau įdėjome skalbti kūdikio rūbelius. Laimė, kad ne nakčiai skalbimą paleidome, o dienos metu – taip ir pamatėme, kad patalpa pilna prirūkusi dūmų. Neaišku, gal dar kelios akimirkos, ir viskas būtų užsidegę.

Žmona labai išsigando. Naujas daiktas – o tokie gedimai. Mažas vaikas namie, buvo labai baisu“, – pasakojo vyras.

Jis sakė skalbimo mašiną kaipmat nuvežęs atgal į parduotuvę ir kelis sykius pasakęs, kad jos, net ir suremontuotos, atgal imti nenori.

Neparašė raštu

Valdas sakė, kad iš „Avitelos“ perkantis įrangą ne pirmą kartą, sakė, jau pasitikėjęs prekybos vieta ir joje dirbančia vadybininke. Tačiau ši situacija jo nuomonę radikaliai pakeitė.

„Aš jai sakiau keletą kartų, kad nenoriu tos pačios skalbimo mašinos. Jei per pirmą skalbimą išlindo tokie gedimai – čia kažkoks gamyklinis brokas. Tikrai nenoriu jos suremontuotos atgal vežtis. Ramia širdimi ja nesinaudotumėme, o žmona išvis griežtai pasakė, kad bijo ir kad nebūtų tos skalbimo mašinos namuose.

Keletą kartų akcentavau, kad tos pačios skalbimo mašinos atgal neimsiu, ir parduotuvės darbuotoja sakė, kad viskas tvarkoje, atvyks ekspertas, išsiaiškins, kokia bėda.

Tikėjausi atgauti pinigus arba gauti to paties modelio naują skalbimo mašiną“, – pasakojo vyras.

Tačiau vėliau paaiškėjo, kad vietoje eksperto atvyko meistras, kuris atliko garantinę priežiūrą. Suremontavus skalbimo mašiną ją buvo norėta grąžinti pirkėjui.

Jam pradėjus klausinėti, kodėl jam atgal siūloma ta pati įranga, buvo atsakyta, kad noro atgauti pinigus arba gauti naują skalbimo mašiną jis neišreiškė raštu. Žodinis susitarimas, panašu, nieko nereiškia.

„Pardavėja man nieko nesakė, kad reikia raštu parašyti kažką. Kodėl ji manęs neįspėjo? Na, išeina, kad kiekvieną su prekyba susijusį įstatymą reikia žinoti paprastam žmogui“, – stebėjosi vyras.

Apkaltino

Jis sakė pretenziją vėliau siuntęs raštu, tačiau jam buvo atsakyta kaltinimais.

„Man iš pradžių sakė, kad aš neva tai rūbų per daug į skalbimo mašiną prikroviau, todėl ji sugedo. Vėliau telefonu meistrui paskambinus, jis man pasakė, kad aš batus dėjau skalbti.

Na, tai visiškas absurdas, skalbiami buvo kūdikio rūbeliai, kokie dar batai, kokie dar perkrovimai? Kiek ten tų vaiko rūbelių tėra, juos atskirai nuo kitų skalbiame.

Jei aš būčiau kažką blogai padaręs ir dėl to mašina būtų sugedusi, sėdėčiau kaip pelė po šluota. Na, bet dabar tikrai aš nieko blogo nepadariau. Patyrėme išgąsčio, streso ir dar reikia šitiek kovoti dėl, rodos, savaime suprantamo dalyko“, – pasakoja Valdas.

Atsiprašė

„Rinkos aikštės“ žurnalistams pateikus klausimus apie situaciją „Avitela“ atstovams, į klausimus atsakyta nebuvo. Vis dėlto situacija buvo pagaliau išspręsta.

„Atsiprašome už susiklosčiusią nemalonią situaciją.

Su klientu susisiekta, atsiprašyta ir susitarėme, kad jam grąžinsime pinigėlius už tokią nemalonią patirtį“, – komentavo UAB „Avitelos prekyba“ klientų aptarnavimo padalinio vadovė Vaida Kučinskienė.

Valdas D. džiaugiasi, kad nors ir po dviejų mėnesių rietenų, situacija pagaliau išspręsta. Vis dėlto jis sako – tokie prekybininkų poelgiai pasitikėjimo neprideda.

„Džiaugiuosi, kad pavyko išspręsti problemą pagaliau. Bet kiek laiko praėjo, kiek nervų sugadinta...

Manau, taip elgtis negalima, o jei kitas žmogus senesnis, tiek neturės jėgų aiškintis ir nagrinėti – taip ir liks apgautas“, – sakė kėdainietis pridurdamas, kad viliasi, jog įmonė iš situacijos taip pat pasimokys.

3 Skaityti komentarus / komentuoti

Komentuoti

Naujienų portalo www.rinkosaikste.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau rodo komentaro autoriaus IP adresą ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija.ra@gmail.com. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Skelbdami savo nuomonę, jūs sutinkate su taisyklėmis.
Griežtai draudžiama www.rinkosaikste.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.rinkosaikste.lt kaip šaltinį.

SKELBIMAI

touched by digitouch!