NAUJIENOS

Visos kategorijos
Nuo liepos didmiesčiuose Registrų centras dirbs ilgiau, kitur – klientams patogesniu laiku.  / Irmanto Gelūno nuotr./BNS

Nuo liepos - patogesnis Registrų centro darbo laikas

RinkosAikste.lt - 09:30 Birželio 25d. 2019

Nuo liepos didieji Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniai, kuriuose kasdien apsilanko beveik pusė visų įmonės klientų, dirbs ilgiau, mažesniuosiuose padaliniuose pakoreguotas pietų pertraukos laikas. Šiais pokyčiais siekiama didinti Registrų centro teikiamų paslaugų pasiekiamumą ir kurti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės teigimu, iki šiol egzistavę klientų aptarnavimo padalinių darbo laikai, ypač didmiesčiuose, kur klientų srautas yra didžiausias, neatitiko klientų poreikių.

„Mūsų siekis – kad klientams reikėtų įdėti kuo mažiau pastangų tam, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas, kad jiems reikėtų kuo mažiau laukti eilėse, o paslaugos būtų suteikiamos per trumpiausią įmanomą laiką. Patogesnis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – vienas pirmųjų žingsnių, leisiančių pagerinti klientų patirtį. Dabar atidžiai stebėsime klientų srautus ir jei prireiks – darbo laiko korekcijos, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus atliekamos ir ateityje“, – sako D. Karaliūnienė.

Iki šiol dalis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių užsidarydavo tuo pat metu, kai darbą baigdavo ir dauguma klientų, taip nesudarant galimybės jiems po darbų gauti Registrų centro paslaugų. Be to, kai kuriuose padaliniuose pietų pertrauka sutapdavo su daugelio klientų pietų pertrauka, per kurią jiems taip pat patogiau susitvarkyti savo reikalus.

Taigi, jau nuo liepos 1-osios didžiausi Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirbs ilgiau – pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. ryto iki 18 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro. Kituose didmiesčiuose esantys padaliniai ir įmonės Konsultacijų centras pirmadieniais-ketvirtadieniais dirbs nuo 8 val. ryto iki 17 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro be pietų pertraukos.

Mažesniuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose pietų pertrauka perkeliama valanda vėliau, t.y. nuo 13 iki 14 valandos.

Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės D. Karaliūnienės teigimu, naujasis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – tai žingsnis link kokybiškesnio klientų aptarnavimo ir didesnio klientų pasitenkinimo Registro centro teikiamomis paslaugomis.

Registrų centras šiuo metu turi klientų aptarnavimo padalinius 53-ose savivaldybėse. Nuo kovo įsigaliojus naujai įmonės struktūrai už klientų aptarnavimo veiklą ir vieningų standartų diegimą atsakingi Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centrai.

1 Skaityti komentarus / komentuoti

Komentuoti

Naujienų portalo www.rinkosaikste.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau rodo komentaro autoriaus IP adresą ir pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija.ra@gmail.com. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Skelbdami savo nuomonę, jūs sutinkate su taisyklėmis.
Griežtai draudžiama www.rinkosaikste.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.rinkosaikste.lt kaip šaltinį.

SKELBIMAI

touched by digitouch!